E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

23 decembrie 2010

A se consuma inainte de data inscriptionata pe....frunte

-Buna ziua, IIIIIII este numele meu, cu ce va pot ajuta?
-Buna ziua, as dori sa vorbesc cu Dl X, daca este VALABIL!
(liniste, ma bufneste rasul, fac legatura colegului valabil)

Cum sa intrebi de o persoana daca este VALABILA??
Nu te supara din cate vad eu, ti-a cam trecut vremea, ai cam expirat, cred ca ar fi cazul sa te arunci, pe bune, PUTI!
Ce ar fi sa avem toti inscriptionat undeva, pe frunte, burta, spate : "A se consuma de preferinta inainte de data ...... "  da` sa fie undeva la vedere sa nu fie nevoita lumea sa te dezbrace sa iti vada termenul, dupa parerea mea cel mai bine e pe frunte!
Imi pare rau, dar nu mai vorbesc cu tine, esti expirat si imi e frica sa nu ma alterez din cauza ta, cine stie poate se ia treaba asta!


PS: Asa ca aveti grija ce papati in zilele astea, sa va ghiftuiti ca sa am si eu ce stiri sa citesc cu oameni intoxicati si sa vad cozi pe la farmacii! Spor la mestecat carnati, caltabosi, sarmale, fripturi, cozonaci si alte bunatati d-alea Craciunului! 


Va urez de pe acum Sarbatori Fericite si sa va aduca Mosu` tot ce va doriti (eu imi iau liber de la internet cateva zile) ! 

2 comentarii:

  1. Mi se pare o idee revolutionara. Ma gandesc mai ales din punct de vedere barbatesc. Sa iti faca niste analize din care sa rezulte cat timp va mai merge "jucaria". Se aduna la prezent si reiese data :) dar nu pe frunte frate, nununu! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nu pe frunte trebuie oricum sa fie undeva la vedere!

    RăspundețiȘtergere