E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

16 decembrie 2010

Din categoria: Tara arde si baba se piaptana

"Mi l-am procurat singur, asa incat Mosul nu a venit nici in avans, nici in alt fel. Mi-am cumparat, ca orice roman, un ipad, care are dorinta sa lucreze pe o asemenea formula de lucru", a raspuns Emil Boc atunci cand a fost intrebat daca iPad-ul este cadou de la Mos Craciun.
  Si ca sa se scoata asa cum trebuie face o comparatie cu un laptop: "In primul rand, dimensiunea este mult mai mica, in al doilea rand imi permite sa iau toate datele si sa mi le salvez si sa nu folosesc tot felul de alte instrumente ajutatoare. Nu in ultimul rand, pot avea o comunicare online cu ministrii, avand in vedere ca viteza de internet este foarte buna"
Ce deducem de aici?? Ca:

1. Dl Boc si-a luat singur iPad-ul, din banii din buzunar asa cum o fac toti romanii. Asta ar trebui sa insemne ca e ieftin?! Care toti prietene??? Ca daca iti iei un telefon ceva mai destept iti baga pe gat ori ditamai pretu` ori ditamai abonamentul.
2. Este mai convenabil decat un laptop pentru ca este mai mic si nu te cari cu incarcator, stick si mai stiu eu ce tampenii.
3. Sta la taclale cu ministrii si d-aia se duce dracu tot...ei stau si isi fac cont pe facebook, hi5 si mai stiu eu ce site de socializare, sa socializeze domne mai usor orice parlamentar cu romanu` de rand. Acum nu conteaza cum comunici, ci cu ce!
4. Are viteza buna la internet.

V-am convins nu-i asa? Ar fi cazul sa ne luam si noi ...sa nu ne mai caram cu tot felul "instrumente ajutatoare", viteza buna la internet  are si ne permite sa ne socializam...si ce mama ma-sii doar e pentru toate buzunarele!!

0 Puncte:

Trimiteți un comentariu