E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

20 decembrie 2010

Record de trecut in almanahe

Decat sa asculti stirile la radio intr-o zi de duminica mai bine il pui pe vecinu` de vis-a-vis sa puna manele! Nu mai e problema acum, e iarna, inchizi geamurile si nu le mai auzi asa bine!
Ieri dupa o frumoasa plimbare de interes prin Bucurestiul nostru mocirlos, cu soare si ger de iti ingheta zambetul pe fata, mi-am sacrificat veritabilul meu timp si am profitat de un pui scos la bronzat, l-am batjocorit putin si aruncat in oala.
Sa nu ne plictisim in bucatarie am aprins radio-ul! So far so good! Nu stiu pe ce post era, in fine ma saturasem de behaiturile vedetelor noastre, am zis sa mai aflam si noi ce se mai intampla prin tara/lume.
S-au chinuit niste reporteri impreuna cu prezentatoarea sa spuna o amarata de stire, de fapt un rahat de stire cam o ora si ceva pana nu am mai rezistat si am oprit tot.

Stire de ultima ora si maxima importanta: A fost inaugurata o sala de sport undeva prin sectorul 5, sala la care lucrarile incepusera undeva prin 2007. Mult le-a mai luat la amaratii aia sa ridice cladirea, 3 ani, pt o sala de sport. Daca totul se oprea aici era acceptabil, dar reporterita nu s-a lasat, invitand si alte fete ilustre ale politichiei sa comenteze marea realizare. Pe langa logica reporteritei impatabil de proasta si exprimarea tampita avea tot felul de expresii de la coada vacii si neuitatul parazit "aaaaa"! Frate unde va tot gasesc posturile astea!? Tu ce facultate ai terminat? Tu ce specializare ai? Dulgher, sudor, sau mecanic de macarale si te-a pus sa prezinti stirile? Nu e normal sa auzi/vezi un om capabil sa citeasca macar daca de vorbit liber este aproape imposibil?! Stii macar unde se pune cratima, cum se desparte un cuvant in silabe? In afara de replicile de pe net, tabloide si statusurile la messenger ce altceva mai citesti? 

Revenim la stirea noastra cea de toate zilele. La inaugurare au fost prezenti Dna Ministru al Dezvoltarii Regionale adica Udrea si primarul Vanghelie si cu aceasta ocazie au aruncat si ei la cos. Citez "Marian Vanghelie, primarul Sectorului 5 a incercat sa inscrie o lovitura la cosul de baschet la inaugurarea unei sali de sport. Dupa cinci incercari nereusite, primarul a marcat. Loviturile la cos au fost numarate chiar de ministrul Turismului, Elena Udrea."

Atata tam-tam pentru aproape nimic! Noi ne dam rotunzi ca reusim sa ridicam o sala de sport in 3 ani dar in China s-a construit un hotel de 15 etaje, izolat termic si fonic, si care poate rezista unui cutremur de 9 grade pe scara Richter in doar 6 zile!!!

Cine e de vina in lantul asta al slabiciunilor? Noi (astia care ascultam stirile, care mergem la vot, care ne incredem sau nu), aia care fac din toate prostiile stiri de ultima ora si bineineteles care angajeaza incompetentii, sau aia care cred ca "fac" stirile inaugurand cate-un km de autostrada, schimband si stricand strazile, bordurile, si care mereu sunt nepregatiti cand vine iarna si mai ales in preajma sarbatorilor? 

Un comentariu:

  1. bine zis "lantul slabiciunilor". Daca-mi dai voie, o sa rezum eu transmisiile. Defapt sa intaresc Ideea. Duupa ce am ascultat 15-20 de minute transmisiunea "in direct", la un moment dat tu ai intrebat "Despre ce vorbeste aia?", iar eu am raspuns: "Nu stiu, jur!". Cine dadea la cosuri unde? Am aflat peste vreo ora ca era vorba despre o super mega sala de sport....FAIL!

    RăspundețiȘtergere