E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

21 decembrie 2010

Da...None!

Ha! Ce bine imi pare ca au fost interzise si amendate reclamele la Danone!!! Dar fericirea asta nu se intampla la noi ci aici !
Prea sunt pline...de rahat...ma scuzati trebuia sa zic de lapte fake! 
Chiar vorbeam saptamana trecuta despre smantana Danone! 

O deschizi e ok, nu are miros urat, nu ti se pare nimic dubios la prima privire. Vrei sa iti pui in ciorbica, supica si mai stiu eu pe ce mancaruri si constati ca gustul cam lasa de dorit, adica nu prea seamana a smantana, e ca si cum smantana a trecut in graba prin recipient si si-a uitat o unghie, cam asta e gustul de smantana! Sa nu mai zic ca deja a 2-a zi smantana ta se transforma "intr-o apa", se metamorfozeaza, si asta chiar daca e tinuta la termperatura corespunzatoare. Deschizi capacul si ai in fata un lichid albicios in care plutesc cateva "bucatele" de smantana. Dupa parerea mea smantana de la Danone, si nu e singurul produs, e facuta din 1% lapte si restul apa! Adica noi platim apa, eventual e apa de spala aia vacutele pe uger!!! BLEAHH!!!
Si mai e ceva de nu pot sa inteleg! Care e treaba aia cu datu` baniilor inapoi? A incercat cineva sa faca asta? Deci sa recapitulam: cumperi timp de 14 zile Activia, pastrezi folia aia de deasupra, papi continutul si cum le demonstrezi alora ca nu ti-a priit si ca nu a dat nici un rezultat ca sa iti dea banii inapoi? 

Parca mai sunt astfel de reclame cu primitul banilor inapoi daca nu esti multumit! Da` cum e treaba cu multumirea? Cum o demonstrezi sau nu?
As putea proceda asa si cu servetelele nazale? Le cumpar, imi sterg nasul si ma duc sa mi le schimbe ca nasul meu nu se poate sufla decat in servetele cu 3 straturi, cu miros de nectarine si textura de puf de lebada. Si le duc pe alea folosite? Sau cum?
Sau pot sa fac asta si cu franzela de la buticul de la bloc? Ma intorc cu un colt si le spun ca nu mi-a placut sa imi dea alta? Sau mai frumos: pot sa ma duc prin martie la administratia blocului sa le spun ca eu nu am fost multumita de caldura primita in timpul iernii, imi dau banii inapoi?

Si daca se gaseste cineva nemultumit de viata lui se duce la Barbos si ii cere banii cheltuiti?

0 Puncte:

Trimiteți un comentariu