E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

5 ianuarie 2011

Evil things ( part V )

Ca tot ma apucasem eu sa vorbesc de persoanele ceva mai implinite aici, m-am gandit sa dau  mai multe detalii.

Desi sunt femeie, nu le inteleg pe madamele care se tot chinuie sa tina regim, bineinteles tinutul regimului e doar de ochii lumii, ca ele tot baga Big Mac-uri si aripioare de la KFC. Cunosteam pe cineva care cica tinea regimul acela disociat ( 3 zile carne, 3 zile lactate, 3 zile muraturi si ale bazaconii ) si care in zilele de carne se ospata cu meniuri pline de vitamine si chestii nutritive de la toate fast-food-urile posibile (in special mec, ca era aproape de munca, iar seara o portie bogata de sanatate de la dines - pe la ora 22 spre 23), in zilele cu legume nelipsita era salata cu portia de cartofi prajiti iar la lactate incepea infometarea, apoi treaba se relua.

De ce vreti voi sa bagati toate pastilele in voi, sa va chinuiti stomacele si sanatatea cu tot felul de mancaruri mega expirate si sa va infometati cateva zile si apoi sa rupeti frigiderul? Credeti ca slabiti? Gresit total! Nu mai bine incercati sa mancati cat de cat sanatos in fiecare zi? Sau asa nu e fun? Sau sa incercati sa dati o tura- doua de bloc seara?
Mai sunt si alte tipuri de dame care sunt la regim: cele care mai apeleaza si la efort fizic, miscare la sala sau aerobic, pe langa efortul alimentar. Dar, bineinteles, din nou degeaba! Pastreaza regimul mai sus amintit si alearga 10 min pe banda sau pedaleaza la tot felul de aparate, dar nu cumva sa fie mai mult de 30 min. Reusesc cumva sa faca efortul 3 zile pe sapt, si dupa 2 sapt cedeaza: e prea greu! Da! E greu sa alergi cand mai ai un bagaj de inca 10 kg pe la spate. Si renunta la sala, aerobic si alte aparate si fac un alt sport: batutul tastaturii 10 ore pe zi in varful patului pana se aplatizeaza sezutul si se face gaura in saltea. Asta chiar da rezultate! Am vazut cu ochii mei si poate d-asta mi-a crescut dioptria si nu pot sa scap de ochelari! 

Sa nu ma luati prea in serios, m-am cam lasat luata de val! NOT! In fine nu am nimic cu persoanele care au probleme de sanatate si din diferite motive le e foarte greu sa tina un regim, sau sa piarda cateva kilograme.
Am multe prietene plinute si imi sunt foarte dragi, si clar ce am scris mai sus nu e pentru ele, ci pentru cele care nu se uita in oglinda si poarta vara fuste cat cureaua de late, maiouri pana la buric de le atarna suncile si blugi cu talia atat de joasa de putem sa ii spunem daca e epilata sau nu!

Nimanui nu i se pare sexi sa vada o femeie aproape goala pe strada si sa ii mai tremure si gelatina cand merge! 
Puneti mana fetelor si aveti grija de voi, de corpul vostru, ca in principiu asta e cartea voastra de vizita! Urcati scarile, nu mai luati liftul! Mergeti pe jos, nu mai apelati la prieteni sa va duca unde aveti nevoie cu masina! Iesiti in parc si alergati, plimbati-va cu rolele, bicicleta, nu mai hoinariti prin mall-uri! Acum ca tot e iarna, sunt atatea patinoare deschise! 

Sfat: Mersul pe jos face piciorul frumos!

Un comentariu:

  1. si mare dreptate are Mr Oliver... bine ca se mai preocupa cineva de mancarea sanatoasa ca de la atata junk vom ajunge sa traim 16 ani si sa aratam ca niste bile...

    RăspundețiȘtergere