E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

21 ianuarie 2011

Cum te cheama, FATA?

Nu stiu daca ati observat dar majoritatea din cand in cand ne mai schimbam numele din Maria, Andreea, Raluca, Vasilica, Gherghina in frumosul nume FATA. Daca se poate sa pronuntam ultimul a putin nazal si mai prelung, ar fi perfect.

Nu suport sa mi se zica FATA... da stiu, sunt fata, ma rog devenita femeie, dar nu imi place sa mi se zica fata si punct. Iti aduc la cunostinta mai draga fata care ma faci fata pe mine, fata, ca am un nume. Bun, nu iti place numele meu, nu vrei sa il auzi din gura ta, nici o problema, ne gandim cum ai putea sa imi spui, dar nu FATA.
Nu mi-ai retinut numele, cu toate ca e foarte usor, nici o problema din nou, poti sa ma intrebi "Alo, nu ti-am retinut numele, cum draq te cheama?", dar nu imi spune FATA.

Am facut o obisnuinta ca in fiecare zi, pe drumul acasa-serviciu sau serviciu-acasa sa imi infig cat mai adanc posibil castile in urechi, sa dau volumul aproape de maxim ( da stiu ca nu e bine si ca in curand o sa fiu surda) si sa citesc! Asa ma relaxez cel mai bine! Se mai intampla, nu foarte des, ori sa imi uit castile ori sa nu am destula baterie la telefon si sa traga un pui de somn. Ei bine in zilele alea sunt nevoita doar sa citesc si sa ascult "muzica" din jur. Aproape 70% din don`soare le aud cum vorbesc cu frumosul nume care nu pot sa il diger "FATA"!
"Ai fazut fata aseara la emisiunea X ca aia au facut scandal si ca aia s-a despartit de ala... Fata, cat de nebun sa fi sa faci aia... Fata, am vazut la una care avea cizme ca ale mele...Fata, ai observat ca m-am tuns 1 cm si m-am vopsit aceeasi culoare... Fata, m-am apucat de regim, si vreau fata sa ma duc si la sala, da imi e urat sa ma duc singura, fata, ca poate ma fac de ras pe acolo... Fata mi-a trimis Gicu aseara un mesaj si a zis ca si-a gasit pe alta, fata, ce ma fac eu fara el, fata... Fata cand mai iesim si noi asa ca fetele? "

Subiectele de discutie sunt foarte variate, asa ca ai o gama destul de mare de unde sa alegi, ca si cum ai schimba frecventa la radio. Ieri de exemplu am aflat de la niste pustani ca o anume tipa, Irina, este foarte dornica de... ma rog, imi permit sa folosesc expresia acum ca doar n-o fi bai "bai Irina aia e foarte futacioasa". La detalii nu ma bag ca am schimbat frecventa.
Astazi o prietena mi-a relatat si ea ceva asemanator  "Extaziata de drumul pana la munca , am dat de 3 cocalari tarani bine imbracati care vorbeau de mii de euro si cum unul dintre ei a platit 5000 de euro pentru cel mai bun prieten de langa el sa scape de puscarie. Povestea cum a reusit el sa scape de politie dupa ce a furat nu stiu ce nu stiu de unde. Sunt interesante rau subiectele care le auzi atunci cand nu asculti muzica :)" multumesc Cris pentru material.
Ce sa mai ascult stirile sau sa citesc ziarele, imi ajung astea din ratb si metrou!


Fata sunt foarte fericita ca vine weekend-ul! Fata sa vezi ce-mi fac de cap cu foile de curs si cartile pentru sesiune. Fataaaa, da` voi ce mai faceti pe unde mai iesiti? Fata, da voi aveti prietene care se numesc fata sau care va striga fata???
Fata hai sa ne cheme pe toate FATA!

0 Puncte:

Trimiteți un comentariu