E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

22 ianuarie 2011

Avem pasarici!

Va mai aduceti aminte rahatul ala de emisiune in care zbiera una din toti plamanii posibili si imposibili si trebuia sa suni ca tampitu sa dai SOLUTIA???

Ce ma mai oripila tampita asta cand mai schimbam canelele si dadeam peste ea. Imi cadeau ochii, mi se spargea timpanul, mi se ridica parul, imi venea sa ma tavalesc si intr-un final normal ca schimbam. Mie imi placea cand mai erau alea injurate din cand in cand. Stau si ma gandesc cine draq statea sa urmareasca toate scursurile alea! Da chiar, mai exista?

M-am distrat copios de umflata de mai jos care tot zbiara pe acolo dupa pasarici! Poi pasarica iti trebuie tie?

Va las sa vizionati si sa spuneti voi numele pasaricii! Hai bine va las sa spuneti numele la pasarica voastra preferata!

Un comentariu: