E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

16 ianuarie 2011

Ad3LiNa No.2

Duminica

Draga jurnalule shtiu k team neglijat da am fost foarte bizi. Deabea am avut timp sa dorm.
Trebie sa shti k mam apukt serios de treaba. Am fost la sala saptamana asta de 2 ori, deja simt k zlabesc, am shi instructoare, da e km nesuferita prea vrea sa facem totul perfect, poi io sunt la inceput nu k ea sa fak asta demult. Nea zis shi ce sa mancam dak vrem sa zlabim mai mult, shi am fost shi miam facut cumparaturile sa manank asha cum trebie.
Dimineatza e bine, la fel shi la pranz dar seara dak ies in orash nu pot sa nu manank shi io k imi fac astea pofta cu de toate. Lor le plac mult aripioarele de la KFC shi itzi dai seama k nu pot sa rezist. Oricum nu se pune din moment ce toata ziua tzin regim, cu cateva aripi dalea seara nu se pune.
Lea placut la fete cum miam facut modelul pe unghii da miau zis k sunt prea mari shi k cik nu se mai poarta asha. Io am vazut asha la o gramada, mai ales in reviste, doar nu sunt ele alea care stabilesc dak se poarta sau nu. 
Am fost ieri la shoping shi miam luat nishte colantzi super mishto, sunt asha mai lucioshi, sunt gri inchishi shi miam luat shi o bluzitza alba cu un scris mare. Am vazut k ierau la reducere shi miam luat. Deabea ashtept sa le iau asta seara k ma vad cu fetele la mol. Mergem sa mai vedem shi noi lumea shi poate mai cunoshtem shi noi lume noua. Nu shtiu cu ce sa ma incaltz, k vreau sa imi iau tocuri k ma arata mai inalta cu colantzii aia noi.

Shi k sa nu zici k nu am fost fata cuminte am fost shi la facultate joi, noroc k am fost cu o colega cu kre ma ntzeleg io bine k altfel ma enervam rau de tot pe invidioasele alea, se uitau asha la mine din cap panain picioare. A fost nashpa k am nimerit prost, egsact knd vroia profu sa ne stranga proiectele shi yo nu il facusem. Bine k am skapat si de facultate pe saptaman asta. Sa termin sesiunea shi sa ma duk in club k nu am mai fost demult shi astea nu ies k sta shi invatza pentru egsamene. Trebie sa fak rost de grile shi io shi de raspunsuri sa invatz k doar nu stau sa citesk cursurile alea atat de mari.

Ma duk sa ma pregatesc sa ies shi sa imprumut plak de la colega k a mea sa ars, iera km veche. Deabea ashtept sa imi iau hainutzele noi shi sa incerc shi rujul cel nou. 
Te pupik dulcik shi te tzin la curent! Ureazami bafta poate agatz ceva asta seara!

(acest Jurnal este un pamflet si trebuie tratat ca atare, orice asemanare cu realitatea este pur intamplatoare)

0 Puncte:

Trimiteți un comentariu