E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

11 ianuarie 2011

Ad3LiNa No. 1

 Marti- prima zi

Stateam de vb cu o prietena pe mess shi mia zis k nu mai la moda sa ai jurnal, adik sa scri u in el, asha de mana, cik sa il faci pe calculator shi dak ai pe cineva sa te ajute sa il scri direct pe net, adik sa itzi faci sait, da ieu nu shtiu, tre invat nishte chestii dalea grele, nush cum ia zis aia, un fel de limbaj, mai bine il scriu in uord.
Sunt asha depresata, vine sesiune shi am multe examene, chiar nu intzeleg de ce trebuie sa dam atatea, dupa ce k ma duc acolo shi ma chinui sa scriu la ore, shi ne preda ceva ce nu intzeleg ne mai shi intreaba cate ceva.

Puteam sa nu fac facultate dar sau rugat ai mei de mine, shi pana la urma totzi prosti au o diploma acolo, ce nu pot eu sa termin o facultate? Si apoi cand o sa termin ce bine o sa arate pe iea scris, de fapt nici nu shtiu  ce o sa scrie. Dao incolo de facultate shi asha ma stresez prea tare cu iea. 

Maine e miercuri shi ma tot rog de o prietena care are oranj sa dea sms sa luam bilet la film amandoua k ieshim mai ieftin. Trebie sa mai raman cu bani k vreu sa ma duc in club. Nici nu shtiu unde sa mamai duc k mam plictisit de toate, sunt pline de fitzoshi shi nu ai nci ce sa agatzi ce sa mai zic de fete care se uita urat la tine, se vad ca sunt invidioase.

Aoleu nici nu shtiu knd a trecut timpul am programare la salon, am vazut la una un model pe unghi foarte sucar si vreu sa mil fac, shi park am unghiile prea mici o sa ii zic lu aia sa imi puna altele mai mari. Da, shi le fac un fel de frenci, da le fac cu siclam. 
Ce proasta sunt, iam promit prietenei mele ca astazi mergem la fitnes da cum sa ma duc eu cu unghile proaspete asha, dak se rupe, da trebuie k park incep sa ma ingrash shi apoi nu pot sa mai port cemi place. Doamne ce program incarcat, cum sa mai am timp sa ma duc shi la ore, poi ce am eu timp de prostiile lor? Cemi trebie mie nush ce istorie a literaturi romane sau ceva cu istoria in jurnalism, cine ma ntreaba?

Trebie sa pun nishte fluturashi, inimioare shi ceva roz, sau ceva sclipici pe aici...k e prea urat, asha dak il faceam intrun caiet le desenam eu da nush unde sa le fac, in peint? Pana aflu eu, ma duc sa ma inbrac. Ah mi-am adus aminte mi sau rupt cizmele shi nu am reusiht sa le lipesc cu superglu, nush cu ce draq fata k altele nu pot sa mai cumpar k vreau pantofi daia cu talpa shi toc mare. Bine k sa mai incalzit shi pot sa imi iau adidashi Dolce Cabana.

Te pupik dulcik, 
Ad3LiNa super


(acest Jurnal este un pamflet si trebuie tratat ca atare, orice asemanare cu realitatea este pur intamplatoare)

2 comentarii: