E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

23 aprilie 2011

Zambete

Nici bine nu am dat leapsa mai departe, ca hop mai imi da Andreea una... acum nu mai trebuie sa scriu povesti, versuri cu iepurasi, cu oua, cozonaci si alte bunataturi de la care trebuie sa ma abtin daca nu de tot, macar putin.

Trebuie sa va spun 6 secrete. 6 motive care imi starnesc zambete, cu alte cuvinte imi intind rujul pe urechi.
1. Cand imi multumeste cineva sincer dupa ce l-am ajutat asa cum am putut.
2. Cand vad pe strada catei prostanaci si ma gandesc la Darky al meu si la toate draciile pe care le face.
3. Cand primesc in fiecare luna la data la care trebuie, trandafirul.
4. Cand inspir aerul sarat al marii si imi inmoi picioarele in valurile ei.
5. Cand imi vine vreo idee "stralucita".
6. Cand ploua vara prin teii infloriti si ma bucur de parfumul lor.

Sa nu credeti ca astea sunt singurele motive, eu zambesc in fiecare zi! Si uneori atat de mult incat molipsesc! 
Cine stie ce idei de leapsa va mai vin pana saptamana viitoare! Dau mai departe oricui are placerea sa scrie cele 6 motive facatoare de zambete!

2 comentarii:

  1. Asa...bravo! Pentru asta, te scutesc data viitoare. :))) Hai ca saptamana asta n-am in plan nicio leapsa...daca nu primesc vreuna. :)))

    RăspundețiȘtergere