E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

28 martie 2011

Meserie de +18 ...stele

Primesc in ultimul timp o gramada de mail-uri cu tot felul de afaceri dubioase! Sau mai sunt mail-uri care imi spun foarte convingator ca mi-au gasit job-ul la care visez, job-ul care mi se potriveste...vorba aia ca o manusa!

Ieri am primit un flyer cu promovarea unei munci foarte cinstite si foarte cunoscuta in randul femeilor. Dap! La videochat! Cica daca te duci cu "fraieru" la tine primesti 100$ moca si daca mai aduci si un alt "model" mai primesti 300$, iar salariul mediul garantat este 700$, dar poti ajunge chiar la 2000$. O gramada de bani! Sunt unele anunturi unde precizeaza si ca vei beneficia de training asigurat de persoane competente, oare in ce consta instruirea aia?

Cunosc o tipa din orasul meu de bastina ( Urziceni) care nu era cine stie ce, si nu zic asa pentru ca as fi eu invidioasa ci pentru ca asta e adevarul, care a practicat si inca mai practica aceasta meserie (cred) de videochatista. Prin cine stie ce "greseala" a ajuns un filmulet cu ea, in deplinatatea goliciunii, la noi, cei care o cunosteam. Bineinteles ca a avut grija cineva ca acest filmulet sa fie vazut de tot orasul.

Cred ca sunt multe fete, atrase de numarul de zero-uri, care prefera sa castige asa banutii in loc sa se chinuie mai stiu eu pe ce job in cine stie ce companie, unde-ti sta seful pe cap sau ai un superior care te cam streseaza.  Stau si ma intreb daca asta isi doresc sa faca, asta e jobul la care viseaza ele? Si eu visez sa am un job care sa imi aduca bani multi, cine nu viseaza asta, dar principiile nu ma lasa nici macar sa ma gandesc la asa ceva.

Voi ce ati fi in stare sa faceti pentru jobul mult visat? Sau mai bine zis ce ati face sa castigati banii doriti?

14 comentarii:

  1. Sexciatista :) buna expresie!

    In perspectiva celor ce traiesc pe meleagurile Romanesti, job-ul pare ideal. Fetele fac ce le place si mai sunt si platite, din punctul meu de vedere le doresc toate cele bune! Din punct de vedere economic, eu vad o asemanare izbitoare cu meseria de dama de companie. Pe acelasi principiu, faci ce iti place si esti si platit(a) pentru asta...

    Fiecare face ce vrea, pana la urma...cu corpul si mintea sa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. E prostitutie virtuala...si nu e exclus sa aiba ca obiect de activitate conex prostitutia reala.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu as zice, in primul rand, sa arunce cu piatra cel care este fara de pacat.

    La urma urmei, morala e schimbatoare de la epoca la epoca, de la civilizatie la civilizatie; stiu ca undeva, cu cat o femeie a avut mai multi barbati, cu atat e mai apreciata.

    Partea nasoala a meseriei este ca nu iesi la pensie legal si... tineretea nu e vesnica! De altfel, oricati bani ai avea, tot nu-ti ajung, iar ideea ca vei castiga si vei pune ceva deoparte nu prea se pune in realizeaza. Ramai dependent de "meserie" pana te dau afara, pentru ca ti-a trecut timpul si "bate tineretul la usa".

    E o chestie de alegere in viata. Atat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Poti sa o numesti prostitutie virtuala sau o metoda de a iti rotunjii veniturile. Care e diferenta intre o fata care lucreaza la video-chat si vedetele care pozeaza in reviste de adulti? Doar faptul ca fotografiile respective nu sunt animate live? Si oare pe vedetele care pozeaza in reviste de genul... le desonsideram? Nu, le admiram frumusetea si succesul de a lua zeci de mii de euro pt un pictorial care de multe ori e rotunjit din photoshop...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah, da... Micile producătoare de plăceri de la comerțul stradal/online :) Nimeni nu cred că visează la un astfel de job, banii câștigați fiind elementul ce dă tonul într-o astfel de meserie. Că unele ajung pe parcurs să deprindă tainele și să capete experiență, asta e o cu totul altă poveste.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Amza: Nu or visa ele, dar "meseria" asta ajunge sa le placa rau de tot, ba chiar vor mai mult!

    @Mircea: Nimeni nu arunca nici o piatra, fiecare are dreptul la libera exprimare

    @Casa cu nuci: Sincera sa fiu nu admir pozele din reviste pentru ca toate sunt mega, extra prelucrate!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Mircea,

    Adica? Democratia este bazata exact pe opusul sensului primei tale fraze :)
    Sunt liber sa-mi exprim opinia pozitiva/negativa.

    Ceea ce fac fetele astea mi se pare o mizerie. Din punctul meu de vedere nu exista nicio diferenta intre ele si damele de companie. Ba da, cred ca exista. Damele de companie fac sex pe bani, in timp ce sexchatistele fac sex de placere, lasandu`se filmate.

    Stiu ca fiecare e liber sa faca ce vrea. Dar in astia "fiecare" ma aflu si eu....ele fac ce vor, eu fac ce vreau. Mi se pare o mizerie ordinara! Na ca am zis :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Razvan: Eu nu mai prea cred in democratie, pentru mine e tot o ideologie la fel ca oricare alta.

    Daca fiecare e liber sa-si exprime opinia (si cred cu tarie acest lucru), cred ca fiecare are dreptul sa-si traiasca viata asa cum crede de cuviinta, conform cu principiile proprii. Eu nu sunt mai presus de altii, ca sa le spun ca fac bine sau rau. Eu imi traiesc viata asa cum cred de cuviinta, iar daca n-am nevoie de aprobare de la altii, consider ca nici altii nu au nevoie de aprobarea mea. De aceea am spus ca nu arunc cu pietre.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Mircea
    A dezbate un subiect nu inseamna a arunca pietre! Asta cred ca o intelegem amandoi. Nu?

    Nu am acuzat pe nimeni, mi-am spus parerea si atat. La fel ca mine au facut toti de aici. MIE mi se pare ca este urat ce fac. Atat. Mie! Nu am spus ca fetele astea ar merita ardere pe rug sau scaune electrice. Doar mi-am exprimat parerea.

    Democratia o intelege fiecare cum vrea. Ideologii sunt toate, depinde ce intelegi din ele.

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Eazvan:
    Eu pun problema in felul urmator:
    Personal, n-as face asa ceva. Insa, atata vreme cat nu ma deranjeaza, fiecare poate face cu viata lui ce vrea, nu MIE trebuie sa-mi dea socoteala.
    Sau... cine stie? Poate ca as face asa ceva, n-am de unde sa stiu. Depinde de conditii. Inca nu am fost pus in pielea lor. Si tocmai de aceea nu spun nici DA si nici NU. E treaba lor. Daca le merge - bravo lor. Insa sunt si multe dezavantaje din "meseria" asta.

    Iar daca mi se pare urat - nu ma uit! Sunt lucruri mult mai urate in lumea asta. Insa sunt convins ca, daca se castiga bine, se si cauta. Deci fetele lucreaza in domeniul "serviciilor". :)

    RăspundețiȘtergere
  11. pot spune ca nu a fost vazuta de tot orashul....video`ul a fost retras dupa 2 zile de pe situl care il gazduia. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. nu e nimic rau in a face videochat ...eu cred ca v`ati lovit la cap

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Andrei: nu stiu dupa cat timp a fost retras, cert e ca multa luma a vazut-o. In fine... Ne-om fi lovit si la cap...mai stii! :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. un cui la vremea lui te intretine :))))

    RăspundețiȘtergere