E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

5 august 2011

Inteleg, dar nu va pricep!

Poate nu mai sunt eu in pas cu moda, poate m-am tampit, poate a luat-o razna si moda asta, dar clar nu inteleg si nu sunt pe placul meu urmatoarele lucruri pe care o sa le insirui aici.

Vara se poarta rochitele din matase, cu floricele, cu multe culori si cat mai vaporoase, nu am nimic impotriva lor, ba mai mult le ador, dar ma oripileaza de fiecare data cand vad ca sunt asortate cu cizme, si nu cizme cu gaurele sau din material ci ghete si cizme in toata regula. 

Nu ma deranjeaza daca incepeti acum sa imi spuneti ca sunt eu praf si ca habar nu am ce se poarta, nici nu ma intereseaza. Si alta parte dureroasa e ca poarta acest gen de rochita persoanele care ar trebuie sa isi puna un sac si clar le-ar sta si mai bine, duduile dolofane de le tremura carnea ca piftia facuta de mama de Craciun. Alta treaba care mi se pare de prost gust: sa porti fusta cat mai scurta, cam cat o curea, sau pantaloni la fel de scurti atunci cand te duci la munca. Asta nu e deranjant daca lucrezi intr-un bordel, la un video chat sau intr-un club unde ti se cere o asemenea costumatie, pentru ca ma insel ca directorul general a dat o noua regula in ROI unde precizeaza ca daca nu iti arati fundul la munca esti concediata. E urat si de prost gust!

Fiind vorba tot de femei ma opresc putin la cele care sunt certate cu apa, sapunul si deodorantul. Dragelor e vara, e cald, e aglomeratie si e imposibil sa nu transpiri. Degeaba te imbraci si fluturi foarte afectata punga de la Zara si degeaba ai fond de ten de la 100 lei in sus daca mirosi urat, adica puti. 

Sa trecem si prin batatura barbatilor ca si ei o dau in bara. Pe langa faptul ca s-au inventat atatea deodorante (spray, crema, gel) si pentru voi, sa nu mai spuneti ca suntem noi mai privilegiate, acum gasesti un raion intreg numai cu produse pentru barbati, incercati sa va luati si parul de la subrat. Nu e igienic, pute si arata urat rau! 

Ma mai leg putin de barbatii care umbla desculti in mocasinii de sunt la moda acum si isi tin camasile desfacute la primii trei nasturi de li se vede parul, burta pana si buricul. Nu stiu daca altora place, dar mie mai are putin si imi cade retina de placere. 

Daca ati observat si voi asemenea tendinte si care va deranjeaza vizual, olfactiv si senzitiv va invit sa le enumerati.

0 Puncte:

Trimiteți un comentariu