E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

12 august 2011

Din ograda vecinilor (1)

O sa incep sa fac si eu cateva recomandari saptamanal ca prea gasesc multe lucruri care imi plac si nu pot sa le las asa, neimpartasite!

1. In atentia cautatorilor de concursuri ( adica pentru cei ca mine) am mai gasit un blog cu multe recomandari, recenzii, noutati si concursuri din aceasta frumoasa lume a cartilor, pe Carte pentru mine!

2. Nu gasesti ce motive sa mai bagi atunci cand se ia lumea de tine ca ai prea multe carti si tu tot vrei sa cumperi, sa cumperi, sa cumperi ( ca in reclama aia cu deschide fereastra) poti sa mai arunci un ochi pe Motive pentru a cumpara o carte.

3. Pentru ca uneori sunt in pana de idei si nu stiu ce sa mai fac de papa si pentru ca imi place sa mananc mancare facuta de manutele mele am dat un search pe gugal si am gasit un site care tare imi plaaaaceeee e-Retete. Pofta buna!

4. Un site colorat, haios si cu zambetul pe buze ( asa il vad eu ) de unde am aflat 10 motive sa te duci dezbracat la munca, motive pe care le-am impartasit si colegilor ( din pacate nu am primit inca feedback-ul) este Annitu.com .


Va las sa va delectati si va urez week-end placut!

0 Puncte:

Trimiteți un comentariu