E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

16 august 2011

Azi sunt la curent!


Ieri pe vremea asta, adica la 20:30 eram afara si ne gandeam sa ne intoarcem la cuibusor. Imediat ce am intrat pe usa, nu mai tin minte exact ora, dar tocmai se intunecase afara atat cat sa mai vezi destul de bine, am aprins lumina pe hol, dar ea nu a vrut sa ma ajute deloc. 

Ne-am dat seama ca s-a luat curentul dupa ce m-am uitat pe geam si am deschis usa sa verificam si lumina pe scara. Am crezut ca domnul curent nu se lasa prea mult asteptat, dar am crezut prost. 
Asa ca ne-am facut romantici dintr-o data si nu numai noi, ci toti vecinii s-au facut romanticosi, pana si cateii din fata blocului ar fi vrut si ei o lumanare, dar nu stiau cum s-o ceara. 

Am incercat sa facem un top cu cele mai tari ipostaze in care ai putea fi si sa se ia curentul: cea mai tare ni s-a parut la dentist, iar pe locul doi - la o nunta. Unde NU ati vrea sa fiti surprinsi de o pana ( de vreo 6-7 ore asa) de curent? 

Un comentariu: