De ce reclamele la detergenti sunt extraordinar de proaste, de imbecile? Da` toate reclamele la toti detergentii, nu conteaza ca sunt detergenti pentru rufe, pentru vase sau chiar pentru pardoseli, gresie, faianta si a.s.m.d.
Nu imi vine sa cred nu sunt persoane apte sa conceapa un clip care sa nu abunde de atatea tampenii...
Eh, ce poti sa deduci din reclama urmatoare, ca suntem o natie de inapoiati?!
Adica nenea in vremea laptop-urilor inca mai trimite saracii porumbei sa duca biletele? Adica asta nu a auzit nici macar de posta, sa nu mai zic de telefon mobil, PC!
Mie mi-a placut finalul. Ce ne sugereaza reclama? Ca dero asta lichid seamana cu gainatul porumbelului.
Si sa nu ziceti ca doar acum se fac reclame frumoase si dastepte, na poftim urmatoarea, ceva cu iz de vechi, dar tot imbecila.
Ce puteti sa spuneti de protagonisti? De idee? De cadru si mai ales de replici? Frumos si interesant, nu?
Doamne ce idee stralucita a avut scenaristul, a crezut ca l-a apucat pe Dumnezeu de picior!
Ar trebui sa fac un fel de recapitulare, mai ales cu reclamele de la Bonux, dar nu vreau sa ma indispun!
Problema e ca si reclamele astea chiar daca sunt imbecile tot iti raman in minte, ca te enerveaza si te trezesti fredonand de iti vine sa te iei la palme singur!
Daca mai aveti idei si exemple, va invit!
Problema e ca si reclamele astea chiar daca sunt imbecile tot iti raman in minte, ca te enerveaza si te trezesti fredonand de iti vine sa te iei la palme singur!
Daca mai aveti idei si exemple, va invit!
Cele mai proaste reclame ever, mult mai proaste chiar si decat cele la Cosmote!
RăspundețiȘtergereultima e de-a dreptul penibila. chestia e ca reclamele trebuie sa fie ori foarte bune ori foarte proaste ca sa iti ramana in minte. una care nu iese in evidenta prin nimic bun sau nimic prost,nu isi atinge scopul pentru care a fost creata.
RăspundețiȘtergereVezi cum ti-ai raspuns singura la intrebare? Natia noaatra se imparte in doua: inapoiati si tehnologizati. Pentru inapoiati, doar asemenea reclame transmit mesajul, iar pentru ceilalti, stupiditatea lor induce usoara memorare. In definitiv tot un detergent e! Tot aia face. Tot il cumperi ca doar nu o sa speli cu sapun de casa. Idea este ca in ziua de azi nu ai timp sa bantui magazinele pentru brand recognition. Atunci, cand intri intr-un magazin, recunosti brandul ca si nume fara sa-ti aduci aminte de unde. Culmea e ca tu il reti tocmai din reclama idioata si penibila care te impinge spre sinucidere intelectuala. Concluzi e doar una: Da! L-a prins pe Dumnezeu de un picior realizatorul reclamei! A facut brand recognition pe pretul unui pachet de tigari! Nici nu i-a trebuit ma mult! Ce sanse aveai sa auzi tu de detergentul "Alley" la cati bani are compania respectiva versus Persil, Ariel, Vanish, etc... E o politica de advertising super tare reclama idioata! Prinde pe toate segmentele de piata! E drept, asa cum ai zis, dupa ce o vezi, parca, parca simti cum creste un fir de par alb! :) Stupid...
RăspundețiȘtergere@Tony si Andreea: Da stiu ca aveti dreptate ... avem nevoie si de reclame bune, dar mai ales de reclame proaste! Asta e scopul publicitatii: sa ne inoculeze fara sa ne dam seama cu tot felul de tampenii!
RăspundețiȘtergereUltima e penibila rau. Cele mai proaste reclame care le-am vazut vreodata.
RăspundețiȘtergereCa tot am deschis subiectul daca mai gasiti reclame asa frumoase va invit sa le amintiti!
RăspundețiȘtergereo reclama penibila si idioata mi se pare aia la Tranzactiv. tocmai ce scriam mesajul ca a si aparut la tv.mutrele alora de constipati, corelat cu cronometrarea timpului petrecut de fiecare la toaleta mi se pare o tampenie
RăspundețiȘtergereVai, tampenia cu "Mai nimic!" =)))) De fiecare data cand o vad ma "surprinde" :)))
RăspundețiȘtergere