E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

16 noiembrie 2010

E scump norocu`?!

Se zice ca norocul e dupa cum si-l face omu`. Oare asa e?
Mai degraba cred ca e dupa cum ti-l face altu, sau nu ti-l face! Cum as putea sa imi fac si eu un noroc?
Gasesc si la magazin? Daca ma duc la magazinul de la bloc de unde iau in fiecare seara paine si cer si putin noroc o data cu ea ce se intampla? Imi da noroc?
Si norocu` asta cum se masoara? In litri sau in kilograme? E ambalat la punga, cutie sau sticla? E scump? E ieftin?
Pe bune acum vreau si eu putin noroc...sau poate am noroc si nu imi dau seama. Oricum daca am in mod cert nu am cum au altii. Cica nu trebuie sa ravnim la bunul altuia, dar daca ravnesc la putin noroc din norocul altuia mi se ia si gramul de noroc pe care il am?
Pana la urma cum e cu norocul asta?

0 Puncte:

Trimiteți un comentariu