E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

15 noiembrie 2010

Au inviat tantarii :(

 Cald, adica undeva pe la 22 de grade maxima si mai sunt 2 saptamani si intram oficial in iarna si noi parca am astepta vara, ma simt ca in luna aprilie sau hai chiar mai...
In fiecare zi, de fiecare data cand deschide usa de la balcon, prietenul meu, trage si plasa de tantari. Nu doar o data i-am spus ca nu e nevoie sa se mai chinuie si sa piarda timpul pentru ca acum nu mai sunt tantari. 
El:" Cand o trag nu e bine, cand nu o trag iar nu e bine! Daca nu o mai trag acum la vara iar o sa imi fie greu sa ma obisnuiesc sa o trag!"
Ce pot sa spun?! O logica imbatabila!
Acum 5 minute tipa la mine din bucatarie: "Iubito!!! Stii ceva? Au aparut tantarii"
Eu: "Poi da..au vazut ca tot tragi tu plasa si au zis sa ne viziteze"
El: "Dar acum au vazut plasa pusa si vin pe la bucatarie! "
Nu vreau iar tantari! Imi place vremea asa mai calduroasa, dar imi e dor de o iarna normala, nu cu ploi, nu cu inghet prea mult, sau cu zapada ca anul trecut.... mi-e dor de iernile din copilarie cred...

0 Puncte:

Trimiteți un comentariu