E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

15 noiembrie 2010

Greu la deal cu boii mici ...

Greu la deal...ma rog greu sa ma descurc prin toate butonelele, linkurile, setarile si s.a.m.d. si sa intru si eu in randul lumii, adica lumii cu blog! Cred ca o sa imi cumpar un manual, a nu se intelege ca sunt asa pilaf si ca nu stiu sa manevrez internetul sau calculatorul, doar de! am terminat mate-info, sau mai bine zis m-a terminat ea pe mine!
Apropo de vorbe din popor am avut o perioada in care imi rasuna zilnic si chiar de mai multe ori pe zi in creier "Of, of si-un cartof" si am reusit si sa mai retin si altele culese de prin colegi, prieteni. Cred ca ar trebui sa fac o lista! Oricum lista e un lucru la care ma pricep extraordinar, as putea spune ca excelez, asta o poate demonstra chiar prietenul meu caruia i-am lasat o lista cu ce trebuie sa faca azi prin casa si sa nu piarda timpul aiurea jucandu-se Manager.
Tocmai mi-am adus aminte de o vorba spusa de un bun prieten de-al meu ca raspuns la "Eh, ce sa faci?!" voila : "Ce sa faci ..daca n-ai vaci? Mulgi caprele si taci !" 
Gasesti o gramada de vorbe numai raspunzand la tampita intrebare "Ce faci?"
1. Ma dau cu presu`
2. Dau la peste
3. Dau din craci pentru saraci si fac laba la gandaci   ( e deja ceva mai evoluata)
4. Cuie de 14
5. Amestecate
6. Tai frunza la caini
7. Ma dau cu ligheanu` prin casa ( intamplare foarte adevarata: recent niste prieteni care bineinteles stau in chirie s-au gandit sa bage la spalat, numai ca au uitat sa puna si furtunul pentru evacuare, si uite asa toata apa, timp de vreo 2 ore, s-a scurs prin casa, pe hol, pe casa scarii si bineinteles la vecini. Probabil sa uite de toti nervii facuti s-au plimbat prin casa cu ligheanul, adica s-au tras unul pe altul )
8. Fut muste ( ce urrraaaaaaaaaaaat)
Nu stiu !! Nu mai am idei acum! Mai spuneti si voi cum raspundeti la "Ce faci?" dar raspunsul sa fie orice altceva dar nu "Bine" pentru ca mai nimeni nu mai face bine in ultima vreme

0 Puncte:

Trimiteți un comentariu