E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

20 aprilie 2012

Cartea călătoare

Acum o săptămână pe grupul vALLuntar, Loredana Modoran a lansat o nouă provocare pentru toți cititorii: să ne alegem câte o carte pe care am vrea să o recomandăm cuiva și o s-o primim cu ... instrucțiuni de utilizare. Mi-am dat seama că Editura ALL pune la cale ceva frumos și am intuit puțin ce urma.



Cum pe 23 aprilie este Ziua Internaţională a Cărţii, Grupul Editorial ALL lansează campania Cartea Călătoare pe această dată, iar obiectivul principal este încurajarea lecturii şi cultivarea interesului pentru cărţi.

S-au înscris 50 de bloggeri, iar fiecare va trebui să citească şi să dea mai departe cartea primită. La rândul lui, cel care primeşte cartea o citeşte şi o dă apoi mai departe. Fiecare cititor trebuie să intre pe pagina de Facebook.com/Editura.All sau pe Twitter, folosind hashtagul #carteacalatoare şi să spună titlul cărţii şi unde se află ea (oraşul).

Cine vrea să afle mai multe poate intra pe blogul editurii allcafe.ro!

M-am apucat de citit! De la mine va pleca Ținutul Ulro, dar lista completă a cărților călătoare o puteți vedea și aici Rozsaunu!

Un comentariu: