Eşti la o petrecere şi vezi o fată frumoasă. Te duci la ea şi ii spui: „Hei! Sunt nemaipomenit la pat!” Asta se numeşte Marketing direct.
Eşti la o petrecere cu o mulţime de prieteni şi vezi o fată frumoasă. Unul dintre prietenii tăi merge la ea şi arătându-te cu degetul, spune: „El este nemaipomenit la pat”. Asta se numeşte Reclamă.
Eşti la o petrecere şi vezi o fată frumoasă. Te duci la ea şi îi ceri numărul de telefon. A doua zi o suni şi îi spui: „Salut! Ştii, sunt nemaipomenit la pat!” Asta se numeşte Telemarketing.
Eşti la o petrecere şi vezi o fată frumoasă. Te ridici, îţi îndrepţi cravata, te duci la ea şi îi comanzi o băutură. La plecare îi deschizi uşa, îi duci tu geanta dacă este obosită, te oferi să o conduci acasă cu maşina şi apoi spui: „Apropo, pe deasupra mai sunt şi nemaipomenit la pat!” Asta se numeşte Relaţii Publice.
Eşti la o petrecere şi vezi o fată frumoasă. Ea se îndreaptă spre tine şi îţi spune: „Hei! Am auzit că eşti nemaipomenit la pat!”
Asta se numeşte „Recunoaşterea mărcii”.
Poate cu asta ar trebui să începi atunci când ţi se predă marketingul sau când vrei să înveţi, cu ceva ancorat în realitate, aşa cărţi sunt destule, dar nu toată lumea ştie să citească....Unii pretind că îl practică, dar habar nu au ce înseamnă...
Mai e una pt Relatii Publice: esti vai steaua ta, ai putza mica, esti coca in pat, dar ii trimiti timp de o luna flori, o suni zilnic sa o intrebi ce a facut la munca, o asculti cand se plange ca nu se intelege cu ma-sa, iar cand esti pe punctul de a o duce la pat ii zici: indiferent ce s-ar intampla, sa stii ca fac o cafea bunaaaaa...!!!
RăspundețiȘtergere