E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

27 martie 2012

Campania vALLuntar a adunat 200 de ore de voluntariat

Încă o dată bloggerii au demonstrat că pot face lucruri utile şi plăcute susţinând în acelaşi timp şi o cauză nobilă. Campania vALLuntar iniţiată Grupul Editorial ALL s-a încheiat. După ce toată lumea a lăsat condeele jos s-au adunat  200 de ore de voluntariat şi 280 de cărţi citite. Citite, da? Sper că toată lumea şi-a făcut treaba.

În fruntea clasamentului cu 789 minute este Simona Criste, apoi Kadia Yusupova cu 429 şi Maria-Emanuela Coman cu 405 minute. Lista cu toţi participanţii este AICI, unde este înscrisă şi subsemnata, dar care a fost cam leneşă. 

De ce mi-a plăcut campania vALLuntar? E atât de simplu să răspund. Pentru că:
- a dat ocazia tututor bloggerilor să participe, cu anumite condiţii bineînţeles
- a pus la dispoziţia noastră cărţile pe care ni le-am dorit 
- nu ne-a presat nimeni cu terminarea recenziilor într-un timp cât mai scurt
- ne-am făcut prieteni noi
- am descoperit cărţi de îţi taie răsuflarea
- şi cel mai important motiv este scopul aceste campanii

De abia aştept ediţia următoare când nu o să mai am sesiune, proiecte şi alte treburi care m-au reţinut din citit. 
Şi nu trebuie să uit cine a fost tot timpul la dispoziţia noastră şi care din câte am auzit s-a ocupat de tot ce a ţinut vALLuntar, Loredana Modoran

Un comentariu:

  1. Foarte frumos spus! Si eu sunt foarte incantata, dar am un singur lucru de adaugat, campania inca nu s-a incheiat, a ajuns abia la jumatate, doar ca de acum bloggerii vor admira si editura All se va ocupa de partea a doua :D
    Excelenta ideea campaniei si felicitari Loredanei pentru efortul imens depus ca totul sa mearga pe roate.

    RăspundețiȘtergere