E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

20 martie 2012

Despre icre şi frumuseţe

Crema cu caviar şi ceramide. Nu fac reclamă...dar nu pot să uit această cremă cu icre şi ceramide şi să nu menţionez nimic de ea. Nu era mai simplu să luăm icrele de la peşte şi să ni le întindem pe faţă? Sau să băgăm capul direct în burta peştelui?
Dacă mă gandesc bine, mai e o variantă bună: se ia un peşte şi se unge pe faţă cu el. Pentru un rezultat spectaculos trebuie folosit un peşte bălos...ca somnul sau păstrăvul.


Dacă mă gândesc mai bine crema asta are dublă utilizare! După ce că ne face mai frumoase poate şi să ţină de foame. Cum? Pâi dacă are caviar putem să o punem pe pâine, acum nu ştiu dacă ţine şi de foame, dar de riduri cică se ţine..cu dinţii... de la peştii ăia mici din icre.

La o simplă analiză este mult mai avantajos să iei o salată de icre, e doar între 4 şi 6 lei, iar crema este undeva pe la 20 şi ceva de lei şi nu ştii dacă ceramidele alea îţi fac bine la stomac. Eu cum sunt cu stomacul ceva mai sensibilos o să gust doar puţin...

2 comentarii:

  1. Recomand :Mincare de somn cu rosii,nu ca pastravul nu ar fi o delicatesa ,dar somnul merge uns cu ulei de masline...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa ce am vazut-o pe-aia extrasa din melc, pentru vergeturi, nu ma mai mira. Eu chiar ma gandeam sa adun melci sa-i pun sa-mi umble pe burta, poate-poate capat si eu piele de adolescenta.

    RăspundețiȘtergere