E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

14 iunie 2011

Ce somn lung am mai dormit voinicii mei!

Sunt zile in care vreau sa zic numai NU...nu am nici un chef sa zic da, la nimeni, la nimic. In zilele alea ma trezesc cu o imensa dragoste pentru stat cu ochii in tavan. Imi place la nebunie....

Ei bine asa am profitat si de week-end-ul trecut, am lenevit sau pot sa spun chiar ca am lancezit. Cum sa nu iti fie mai mare dragul sa stai in pat mai ales daca ploua afara, bate vantul, oricum vreme de iesit la plimbare nu este. Intre a te plimba prin baruri si prima varianta as alege-o oricand pe prima. Asa ca am sarbatorit sfarsitul sesiunii prin leneveala, filme la greu, citit, cani fierbinti de cafea, prajituri, iar filme si iar cafea.

Ma gandeam mai demult sa propunem ca luni sa faca parte din week-end, oricine poate zice ca dormitul pana mai tarziu luni este o mare placere. Sa stii ca in loc de trezit devreme stai lenes in culcus pentru inca o ora sau doua parca si duminica pare mai ok.

Sa recapitulam: saptamana sa inceapa de marti si sa tina programul de munca pana vineri pana la ora 15 asa, apoi sa inceapa frumoasele zile de week-end! 
Pana se schimba ceva va doresc o saptamana usoara, fara evenimente neplacute! 

0 Puncte:

Trimiteți un comentariu